sobota, 24 maja 2014

Zaczynamy!



Od pewnego czasu zastanawiałam się nad założeniem bloga o urodzie, kosmetykach i o byciu nastolatką, bo jest to zarazem najlepszy i najtrudniejszy czas. W szkole chcemy wyglądać olśniewająco by chłopak, który nam się podoba zwrócił na nas uwagę. Dochodzi do tego masa nauki, ponieważ nauczyciele nie dają nam spokoju. Krążą o nas plotki wymyślone przez osoby, które nie zamieniły z nami jednego zdania i ciągle myślimy o tym, co sądzą o nas inni. W tym czasie mamy wiele problemów i kompleksów, z którymi ciężko jest się nam pogodzić. Chciałybyśmy być chude, z piękną cerą, lśniącymi, długimi włosami.. być po prostu IDEALNE. Życie nastolatki wydaje się być proste, a tak nie jest. Z drugiej strony to beztroski czas kiedy możemy szaleć, bawić się i cieszyć z życia zanim przyjdzie dorosłość, praca, więcej obowiązków i samodzielność.

Jak już wyżej napisałam-wiele z nas, nastoletnich dziewczyn, chce wyglądać olśniewająco. Dlaczego to pozostaje tylko marzeniem? Według mnie najpierw należy zaakceptować siebie, swoje wady, pogodzić się z kompleksami lub z nimi walczyć. Na tym blogu chciałabym pokazać Wam jak ja walczę z nastoletnimi problemami, jak dbam o siebie i swój wygląd oraz dzielić się z Wami opiniami na temat różnych produktów kosmetycznych. No to zaczynamy!:)
Mam mnóstwo pomysłów, a o czym Wy chciałybyście poczytać na moim blogu? Pomysły na tematy postów możecie pisać w komentarzach.
Trzymajcie się i wyjdźcie na dwór, piękna dziś pogoda!:):*

Kolejny post na temat ujędrniania ciała. 
Zapraszam do obserwowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz