niedziela, 25 maja 2014

Jak przestac obgryzac paznokcie+jak dbam o swoje paznokcie

Chciałybyście mieć długie, zadbane paznokcie? 


Ja kilka lat temu zaczęłam obgryzać paznokcie tak jak wielu moich rówieśników. Powodów dlaczego to robiłam mogło być wiele np stres. Niestety, z czasem coraz trudniej było mi to kontrolować. W internecie natknęłam się zdjęcia pięknych, długich, zadbanych paznokci. Było mi przykro, że ja takich paznokci mieć nie mogę.. A chwila moment! Właśnie, że mogę! I tak zakończyła się moja historia z obgryzaniem. Motywacja w wielu problemach bardzo pomaga. Dziś koleżanki zazdroszczą mi paznokci, które wytrwale hoduję, a nie wiedzą jak wyglądały kilka lat temu. Chętnie wstawiłabym zdjęcie paznokci.. Niestety, wczoraj jeden mi się złamał, więc wszystkie musiałam skrócić. :( 
W tym poście opowiem Wam jak przestać obgryzać paznokcie oraz jak o nie dbać według mnie
Zapraszam!


Jak przestać obgryzać paznokcie? 
8 sposobów jak podjąć walkę 

Pierwszy sposób: Żuj gumę! Będziesz bardziej skupiona na żuciu gumy niż na wkładaniu palców do buzi.

Drugi sposób: Zastąp obgryzanie paznokci jakimś smakołykiem. Mogą to być np. paluszki lub czipsy.. jednak jeżeli chcecie utrzymać dobrą linie możecie podjadać suszone owoce lub kawałki surowych np. plasterki banana czy też sezonowe truskawki. 

Trzeci sposób: Uświadom sobie, że dłonie to Twoja wizytówka! Wielu ludzi zwraca uwagę na ręce, w jakim są stanie, czy są zadbane. Mając poobgryzane paznokcie nie zrobimy dobrego wrażenia.

Czwarty sposób: Zaangażuj przyjaciółkę! Sama pomagałam swojej przyjaciółce, która miała problemy z obgryzaniem paznokci. W momencie kiedy widziałam jak bierze rękę do ust krzyczałam "Proszę Cię, przestań w końcu to robić"! Darłam się tak aż nie odłożyła ręki.

Piąty sposób: Zrób sobie sztuczne paznokcie. "Tipsy" można kupić w każdej drogerii. Kosztują około 25 zł. Mając tipsy będziesz zachwycona ich wyglądem-długie, piękne paznokcie. Będzie Ci żal je obgryzać i może zapomnisz o tym nałogu.

Szósty sposób: Lakier z apteki. Kosztuje około 5zł i jest bardzo gorzki. Na pewno Ci nie posmakuje!

Siódmy sposób: Miej motywacje! Wyobraź sobie jakie będziesz miała paznokcie po tygodniu, jeżeli w takim czasie mogą urosnąć aż 1,5mm. Oczywiście wszystko zależy to od paznokci. 

Ósmy sposób: Postaw sobie jasny cel. Na przykład, że przez 2 tygodnie nie włożysz ani jednego palca do ust. Zaznacz sobie pierwszy dzień w kalendarzu Twojego wyzwania i ostatni. Czy uda Ci się wytrwać do końca? To zależy tylko od Twojej woli i wytrwałości.


Jak dbam o paznokcie?

Według mnie paznokcie wcale nie muszą być długie. Ważne, by były zadbane. Moje paznokcie często się rozdwajały przez co ciągle były krótkie. Używając odpowiednich produktów poprawiłam ich kondycję. 


Odżywki i oliwki do paznokci

Używałam bardzo wielu odżywek do paznokci. Bez wahania wybieram te w półki firmy Eveline. Nie są bardzo drogie, a po pewnym czasie efekty są bardzo dobre. 
Odżywka Eveline 8 w 1 total action kosztuje około 12 zł. Jest skuteczna i daje nam 8 różnych korzyści. Jeżeli chcecie poprawić cały wygląd i strukturę paznokci, polecam właśnie tą.
Jeżeli Wasze paznokcie łamią się, polecam odżywkę Eveline Paznokcie Twarde jak diament. 
Jeżeli chcecie zmiękczyć skórki oraz wybielić dolny pasek paznokcia, polecam Oliwkę z Eveline.  Dobrze odżywia. Pomalujcie nią paznokcie, zostawcie na 5 minut i zmyjcie. Paznokcie i skórki będą miękkie. 
Poniżej jest zdjęcie produktów do paznokci firmy Eveline. 



Który według Was kształt jest najładniejszy i jaki macie?:)
Ja mam obecnie 'oval', ale najczęściej paznokcie spiłowane mam w kształt 'almond' czyli tak zwane migdałki.



Mam nadzieję, że pomogłam. Tymczasem lecę na dwór, bo dzisiejsza pogoda jest cudna!
Trzymajcie się i do następnego posta!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz