sobota, 24 maja 2014

Cellulit+Ujedrnianie ciała

W tym poście chciałabym napisać o ujędrnianiu ciała, pozbyciu się cellulitu z ud, którego ja osobiście nienawidzę.
Zapraszam do przeczytania!

Jest wiele powodów dlaczego wiele z nas ma cellulit. Ja mam duży kompleks jeśli o chodzi o uda. Wy też? Nigdy nie trenowałam żadnego sportu i moje ciało nie jest wyrzeźbione. Moim problemem jest wewnętrzna część ud, bardzo ciężko jest pozbyć się tłuszczu z tego miejsca.
Ciekawych informacji o cellulicie możecie się dowiedzieć z tego filmiku: http://kafeteriatv.wp.tv/i,Wszystko-o-cellulicie-Specjalista-radzi,mid,1424131,index.html?ticaid=612c8b
Z naszym wspólnym wrogiem można walczyć na wiele sposobów. Niestety mnie (nastolatki) nie stać na drogie zabiegi kosmetyczne, które kosztują około 150-200zł za jedną sesje.
Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad kupnem serum/balsamu, który ujędrni moje ciało, wyszczupli je oraz zredukuje cellulit.  Kupiłam serum do ciała firmy Soraya "Body Diet 24 antycellulit i wyszczuplanie". Po 4 tygodniach ten produkt ma zredukować mój cellulit, poprawić jędrność i sprężystość skóry oraz ją nawilżyć. Stosuję balsamy na suchą skórę (o których napiszę w jednym z kolejnych postów), więc od serum oczekuję innych korzyści niż nawilżenie.  Niestety by uzyskać efekty trzeba być bardzo cierpliwym, nic nie przychodzi łatwo. :( Produkt będę stosować 2 razy dziennie jak zaleca producent.  Serum zawiera keton malinowy czyli organiczny związek chemiczny zawarty w malinie. Jest to składnik tabletek Nutrition, które podobno są bardzo skuteczne jeśli chodzi o odchudzanie. Serum można kupić w drogeriach typu Rossmann. 




Ćwicząc kilka razy w tygodniu przez pewien okres z czasu z pewnością spalimy tkankę tłuszczową. Cellulit znajduje się w miejscach takich jak uda, łydki, brzuch czy też pośladki. Zatem musimy zaangażować mięśnie tych partii ciała. Jednym z najprostszych ćwiczeń są przysiady, które modelują nasze nogi i pośladki oraz brzuszki na mięśnie brzucha. Robiąc przysiady pamiętajcie by stopy był cały czas przyklejone po podłoża, a robiąc brzuszki by nie obciążać kręgosłupa tylko pracować mięśniami brzucha. Jazda na rowerze przy takiej pogodzie jaka jest teraz to czysta przyjemność, prawda? A przecież to sport taki jak bieganie czy pływanie, więc jadąc na rowerze do szkoły możemy również spalić trochę kalorii.  Możecie również znaleźć wiele ćwiczeń na cellulit na youtubie, ale ćwiczeniach opowiem w innym poście.(informacje ze strony http://fitness.sport.pl/)

Dziewczyny! Odstawcie używki! Jest to bardzo złe dla zdrowia. Palenie dla płuc, a picie alkoholu dla wątroby. A czy wiecie, że ma to też wpływ na Wasza figurę? Używki powodują intensywniejsze powstawanie cellulitu. Napijcie się wody i włóżcie paluszka do buzi jak za czasów dzieciństwa kiedy w taki sposób udawało się palenie fajek. ;)

Nie zakładajcie nogi na nogę! Takie ułożenie nóg co prawda niezwykle kobiece, zakłóca krążenie żylne w nogach. Wysokie obcasy? Mówimy "nie"! Chyba, że na specjalne okazje. Wskakujcie w trampki, nie męczcie zbyt wcześnie nóg. Chodzenie w szpilkach też może powodować cellulit.

Robiąc domowe peelingi czy też używając peelingów z drogerii możemy również pozbyć się cellulitu. Znalazłam ciekawy przepis na peeling kawowy   http://www.cellulit.ovh.org/Cellulit-domowe-sposoby/peeling-kawowy.php
Sama z niego skorzystam gdy znajdę chwilę 'dla siebie' i napiszę moje odczucia po tym zabiegu. ;)

Mam nadzieję, że w pewnym stopniu pomogłam. Efekty jakie się pojawią po stosowaniu serum Sorayi opiszę w jednym z kolejnych postów. 
Jeżeli post się podobał lub zmieniłybyście coś chętnie poczytam Wasze opinie. 

Następny post planuję o pielęgnacji paznokci.
Miłego sobotniego wieczoru dziewczyny!:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz